Jak "stopić" zdjęcia w Gimpie?

Już nie mam gimpa, ale tą instrukcję napisałam kilka lat temu gdy go jeszcze miałam. 

  1. Wchodzimy w GIMP
  2. Klikamy na: PLIK a następnie na NOWY. 
  3. Pokaże nam się okienko z parametrami kartki... zmieniamy je najlepiej na 600x600 lub 500x500 =] Wtedy będzie kwadratowy.
  4. Jak już nam się nasza kartka pokaże to wchodzimy w internet i szukamy obrazków...
  5. Kopiujemy nasz obrazek i wklejamy go na kartkę w gimpie.
  6. Wchodzimy w: WARSTWY-> NOWA WARSTWA. wklejamy następny obrazek i znów WARSTWY-> NOWA WARSTWA.
  7. Następnie wybieramy pętelkę z przybornika (a w tym okienku gdzie mamy naszą kartkę z obrazkami klikamy na: OKNA DIALOGOWE-> OPCJE NARZĘDZIA i wyskoczy nam kolejne okienko w którym zaznaczamy "zmiękczaj krawędzie"i ustawiamy na 19,0)
  8. Zaznaczamy obszar gdzie nasze fotki na siebie nachodzą i naciskamy na klawiaturze CTRL & X (lub klikamy prawym i klikamy na WYTNIJ) i powtarzamy tą czynność aż nam się fotki ładnie stopią. i w ten sposób możemy wtopić tyle fotek ile chcemy....
  9. Następnie dorabiamy napis i dodajemy jakieś brushe lub wklejamy mini fotki dla ozdoby.
Efekt który otrzymacie powinien wyglądać trochę jak to:

4 komentarze:

  1. Mi się nie chce stopić : c

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie działać jeśli zamiast pętelki wybierzesz gumkę, a przy niej zmniejszysz jej siłę np. do połowy czy wg. uznania ;) Mi dopiero tak zadziałało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię wszystko tak jak w instrukcji i wraz mi nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kumam 7. ;-; Wytlumaczy ktoś ?

    OdpowiedzUsuń