Jak zrobić obrazek w kształcie wzorka z brushy?

Tak sobie buszowałam po necie , zwłaszcza po waszych profilach i doszłam do wniosku że skoro aż tylu osobom przydała się instrukcja na zrobienie zdjęcia w nietypowym kształcie- to dodam jeszcze taką na bardziej skomplikowany wzorek.

Do instrukcji użyłam własnego zdjęcia (zrobionego w Krakowie w Lutym 2010).
Obrazek końcowy to jedyne zdjęcie z mojego portfolio które możecie sobie pobrać.
(Poza tymi zdjęciami konceptualnymi oczywiście)
  1. Wchodzimy w Adobe Photoshop.
  2. Otwieramy sobie zdjęcie z którego chcemy zrobić nasz obrazek (lub tworzymy nową kartkę i wklejamy na nią zdjęcie - polecam ten sposób)
  3. Teraz na klawiaturze naciskamy literkę Q lub naciskamy na taką ikonkę:   
  4. W przyborniku teraz klikamy na pędzel.
  5. Szukamy sobie na liście pędzli (brushy) wzorku z którego zrobimy obrazek.
  6. Teraz nakładamy ten wzorek na obrazek- powinna się pokazać taka czerwona powłoka:
      
  7. Teraz ponownie naciskamy Q na klawiaturze. Powinno to wyglądać tak:
      
  8. Teraz na klawiaturze naciskamy DELETE, powinniśmy teraz mieć tylko obrazek w kształcie wzorku z brushy.
  9. Jeśli mamy białe tło- to w oknie z warstwami klikamy na BACKGROUND i usuwamy tą warstwę. Na koniec możemy dodać jakieś napisy i efekty.
Mój efekt:
 

2 komentarze:

  1. A co jeśli ta czerwona powłoka nie pokaże się? Mam photoshopa 7.0.

    OdpowiedzUsuń