♥ Powrót & transformacja

Dla tych którzy nie byli tutaj wcześniej; powinnam w sumie wyjaśnić setki "pokemonowych" postów których jednak nie chcę się pozbywać bo mogą się komuś przydać;

Gdy miałam z 13 lat; koleżanka namówiła mnie na założenie konta na dziecinnym portalu glitery.pl gdzie wbrew pozorom było również sporo dorosłych. Portal polegał na przerabianiu fotek, a aby ich nie stracić; wprowadzili również profile. Więc wszystkie przerabiane fotki można było opublikować na swoim profilu, można było je oceniać oraz można było dodawać innych do znajomych. I tak sobie przerabiałam fotki a po jakimś czasie był zorganizowany konkurs, który wygrałam. Zwycięzcy byli ogłoszeni na głównej stronie; więc mój profil w przeciągu kilku godzin stał się najpopularniejszym profilem na portalu (dodam tylko że były tam setki tysięcy kont i były rankingi najczęściej odwiedzanych, najlepszej średniej profilu itp.) Po jakimś czasie, założyciel portalu wprowadził również coś na zasadzie mini bloga na profilach, gdzie można było dodawać posty. I dzieciaki zaczęły "sprzedawać" grafikę za pozytywne oceny do zdjęć. Te ozdoby były mega popularne, więc postanowiłam wykorzystać jakąś swoją namiastkę umiejętności i stworzyłam bloga na onecie (o nazwie "Gliteruje" nawiązując do nazwy portalu) i zaczęłam umieszczać tam darmową grafikę dla wszystkich oraz zaczęłam pisać instrukcje, po jakimś czasie również dołączyłam do załogi administracji gliterów. W ciągu roku wybiło ponad 3 miliony wyświetleń i blog utrzymywał się w Top 10 w rankingu Onetu przez dość długi czas będąc najpopularniejszym blogiem z grafiką na Onecie. W pewnym momencie to już nie był blog dla Gliterów; tylko ogólnie blog dla wszystkich którzy poszukiwali grafiki na swoje blogi i strony. Po jakimś czasie Onet sprzedał swój portal bloggerski po czym wszystkie blogi zostały przeniesione na blog.pl który kompletnie rozwalił wszystkie szablony oraz usunął wiele opcji (w tym posiadania własnego szablonu...) 

Szkoda mi było tej pracy którą włożyłam w tamten blog, więc po jakimś czasie przeniosłam te najbardziej przydatne posty; tutaj. 

Całą grafikę jaką tutaj tworzyłam; tworzyłam na zamówienie. Te komentarze z zamówieniami które miały najwięcej poparcia; były realizowane. Chcę również wyjaśnić że wszystkie instrukcje i ogromna część grafiki była tworzona przez 14/15/16 letnią mnie, co w sumie wyjaśnia dziecinność i ogólny chaos panujący w tych postach. 

Pozostawiam wszystkie linki do tamtych postów; bo może akurat traficie tu na coś co wam się przyda. I szkoda mi usuwać coś co zajęło mi znaczną ilość "młodości" [XD] Ale do tego stworzę nowy dział na nowe posty o innej tematyce. 

Odnośnie treści bloga; będą pewnie ankiety na grupie w kwestii tego co będę dodawać a co będę pomijać na tym blogu, ale chciałabym bardzo kontynuować jego działalność, nawet jeśli będzie w trochę innej formie niż dotychczas. A nie ma sensu zakładać nowego bloga i zaczynać od zera skoro mogę po prostu pracować nadal nad tym :3

P.s. w niektórych postach z grafiką; hostingi których używałam do linkowania obrazków, podmieniły zdjęcia na nowe. Jeśli znajdziecie w którymś coś co nie pasuje do reszty; podeślijcie mi linki do postów abym mogła je ogarnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz